Διαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΟργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 7ηΔημόσιες Σχέσεις, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιαχείριση τροφίμων και ποτών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΟργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΟργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΕναλλακτικές μορφές τουρισμού, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1η