Διαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΕναλλακτικές μορφές τουρισμού, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔιαχείριση τροφίμων και ποτών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 7ηΟργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΔιαχείριση τροφίμων και ποτών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6η