Διαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 1ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5η