Διαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 7ηΜάρκετινκ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 6ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 5ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 4ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιοίκηση επιχειρήσεων εστίασης I, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 3ηΔιαχείριση Ποιότητας Υπηρεσιών στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΔιοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Ι, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2ηΜάρκετινκ Εκδηλώσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διάλεξη 2η